WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

     Cienījamais lasītāj!

    Piedāvājam Jūsu ievērībai mūsu jauno sadaļu “Noderīgi padomi”.

    Šeit Jūs varat saņemt ekspertu konsultācijas dažādās uzņēmējdarbības jomās, praktiskas zināšanas un

    precīzi aprakstītus soļus labāku rezultātu sasniegšanai savā darbā!

      

    Ja Jums ir kādi jautājumi vai neatrisinātas problēmas, rakstiet mums uz info@wisebaltics.org un

    mēs sniegsim Jums padomus situācijas risināšanai, kas, kopā ar jautājumu, būs vēlāk apskatāmi jaunajā sadaļā.

     Lai gūtu panākumus jebkurā darbības sfērā, ārkārtīgi svarīgi atbilstošā veidā organizēt tās vadību un ražošanu. Šajā gadījumā, viens no pamatinstrumentiem ir uzņēmuma organizējoša shēma (orgshēma), kura ir kā “arhitektūras” plāns, pēc kura veidosies un attīstīsies uzņēmums.

    Parasti, orgshēma sastāv no 7 nodaļām, kuras atspoguļo uzņēmuma struktūru gan kopumā, gan pa daļām. Orgshēma parāda funkcijas, pienākumus, darbību secīgumu, katra darbinieka pilnvaras. Arī to, kā organizēt darbu, lai sasniegtu rezultātu. Sākotnēji, orgshēma strukturē visas organizācijas plūsmas un ļauj apskatīt visu uzņēmumu kopumā.

    Orgshēma – ir ne tikai uzņēmuma struktūras grafisks atspoguļojums, tas ir instruments, kurš pareizi pielietots, palīdzēs organizēt uzņēmuma darbību.

    Šajā orgshēmā atspoguļotas visas funkcijas, kuras nepieciešams izpildīt, lai ražotu kvalitatīvu produktu lielā daudzumā.

    Tiklīdz orgshēma ir izstrādāta, tā ir jāizgatavo un jāizkar redzamā vietā, lai uzņēmuma darbinieki varētu ar to iepazīties un izmantot savu pienākumu pildīšanai. Kā pareizi izstrādāt orgshēmu tieši Jūsu uzņēmumam, lai sasniegtu nozīmīgu ienākumu kāpumu, Jūs vienmēr varat uzzināt “First Baltic Hubbard College of Administration”.

     Ir dažādi padomi, noteikumi, grāmatas ar milzīgu informācijas apjomu par to, kā pareizi rakstīt reklāmas sludinājumus dažādām mērķauditorijām. Bet mūsdienās nav tik daudz laika informācijas meklēšanai. Šodien ir vajadzīga precīza, īsa informācija, kuru var izmantot jebkurā mirklī un gadījumā!

    Piedāvājam Jūsu uzmanībai 7 universālus punktus, kurus var izmantot, rakstot sludinājumus:

    1. Kas tas ir?

    2. Cik tas ir vērtīgs?

    3. Kam tas ir vajadzīgs?

    4. Cik viegli to darīt?

    5. Cik tas maksā?

    6. Kā to var iegādāties?

    7. Kur to var iegādāties?

    Facebook 2012-2013.

    Vai Jums kādreiz ir radies jautājums: "Vai tiešām kompānijai ir nepieciešams būt sociālajā tīklā Facebook?"

    Vai ir vērts pašam būt sociālajos tīklos un vai tur ir atrodams kas derīgs?

    Šie jautājumi arvien tiek pielīdzināti "mūžīgajām tēmām", ko var apspriest bezgalīgi. Bet viens ir skaidrs - sociālajos tīklos starp cilvēkiem, kuri ir mums apkārt, ir iespējams atrast savu auditoriju, klientu. Sociālie tīkli – tās ir aizkulises, kur jūs varat vērot cilvēku dzīves.

    Piedāvājam Jūsu uzmanībai Facebook video, kas demonstrē viena cilvēka dzīvi, kurš aktīvi izmanto sociālo tīklu.