Ņšåņü˙ Įąėņčéńźą˙ źīķōåšåķö˙ WISE

WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

    Piektā Baltijas WISE Jubilejas konference norisinājās Rīgā, 12.-13.martā, viesnīcā “Islande Hotel”.

    Šajā jubilejas konferencē piedalījās rekordliels dalībnieku skaits: 80 dažādu līmeņu vadītāji un uzņēmēji, kā arī viņu speciālisti no Latvijas, Lietuvas, Krievijas, kā arī Ungārijas.

    Konferences galvenā tēma: Pārdošanas vadība (kā attīstīt uzņēmumu spiedīgos finanšu apstākļos).

    Konferencē pulcējās domubiedri no vairākām valstīm, kurus vienoja vēlme uzzināt vairāk par pārdošanas vadību: kā motivēt darbiniekus, ka uzturēt uzņēmuma ienākumu stabilitāti arī krīzes laikā, kā uzlabot efektivitāti, kur ieraudzīt iespējas attīstībai.

    Šajā gadā konferenci apmeklēja gan ikgadējie dalībnieki, gan jauni interesenti. Konferencē dalībniekiem bija iespēja gan iegūt informāciju par aktuāliem jautājumiem saistībā ar pārdošanas vadību, gan satikt domubiedrus un nodibināt jaunus kontaktus. Vadītāji savu viedokli izteica karstajās debatēs apaļā galda diskusijā “Pircēji pret pārdevājiem”.

    Aptaujās un atsauksmēs dalībnieki uzsvēra, ka lielākais ieguvums ir jauno zināšanu praktiskā pielietojamība. Eksperti-lektori savā materiālā dalījušies ar reāliem piemēriem un metodēm. Divu dienu laikā lektori no vairākām valstīm pastāstīja, kas jāņem vērā, pieņemot un noturot darbā labus pārdevējus, kā identificēt speciālistus un palīdzēt viņiem uzlabot rezultātus, kā arī motivēt savus darbiniekus.

    Pārtraukumos dalībniekiem bija iespēja apmeklēt konferences partneru stendus, tādejādi uzzinot vairāk par WISE, First Baltic Hubbard College of Administration, Performia Latvia un Fly Online.

    Organizatori un dalībnieki konferences noslēgumu atzīmēja ar kafijas tasi un jubilejas torti.

      

    Dažas atsauksmes no konferences dalībniekiem:

    Ieguvu apstiprinājumu, ka pārdošanā vēl ir daudz interesantu momentu, kurus vajag trenēt un trenēt. Bija ļoti interesanti dzirdēt vairākus viedokļus gan no "pircēju", gan "pārdevēju" puses. Šīs divas dienas man deva vairākas idejas par manu turpmāko darbību. Man bija patiess prieks šeit piedalīties un satikties ar aktīvām personībām, iegūt ļoti labas zināšanas.

    Agita Liepa

     

    Man daudz jauna, jo nestrādāju ar klientu tieši. Nezinu, varbūt mani pārdevēji tieši tā jau strādā. Man būs iespējas tagad viņus pārbaudīt un kontrolēt.

    Dzintra Žukova

     

    Ieguvu idejas, kā pareizi veidot komandu un attīstīt savu biznesu, kādas kļūdas es kā uzņēmuma vadītājs varu pieļaut un kā tās savlaicīgi novērst. Kā pareizi strādāt ar klientu un padotajiem.  

    Diāna Strautiņa

     

    Pozitīvo lādiņu, pirmkārt. Otrkārt, sapratu to, ka vajag stingri kontrolēt pārdevējus, kā arī vajag noformulēt sev uzņēmuma stratēģiju.

    Armands Greiškāns

     

    Tā kā 18.03. mums būs komandas sapulce, tad 1/2 no sapulces tēmām es atradu šajā konferencē. Lieliski! Tamaš Kasza "apgāza" kādu svarīgu melīgo info manā galvā, kura tika man daudzus gadus pasniegta kā vērtība. (Ja klients saka "man jāpadomā", pārdevējam jāprasa: "Par ko jums jāpadomā?") Tas, ka to darīt nedrīkst, bija patiešām atklājums. Vau!

    Ilze Apša

     

    Klientu aptaujas principi, unikālā produkta noformēšana jeb kā sevi pieteikt. Izveidošu jautājumu, teikumu, apgalvojumu sarakstu. Pārdošanas rīki, lai jebkurš spētu vajadzības gadījumā pārdot.

    Dzintars Mednis

    Piektā jubilejas konference Baltijas valstu biznesu īpašniekiem notiks 12. un 13. martā Rīgā, viesnīcā „Islande Hotel”.

    Konferences galvenā tēma - Pārdošanas vadība. Kā attīstīt uzņēmumu spiedīgos finanšu apstākļos

    Savu dalību konferencē var pieteikt, aizpildot īpašu reģistrācijas formu mājas lapā, kā arī piezvanot pa tālruņu numuriem:+371 20619707, +371 27757060 vai uzrakstot uz e-pasta adresi conference@wise.lv.

    KONFERENCES DALĪBAS MAKSA:

    • No 1. marta - 250 EUR

    Dalības maksā ietilpst gan pati konference, gan visi izdales materiāli, kā arī pusdienas un kafijas pauzes.

    ATLAIDES (nesummējas):

    • Atlaide WISE biedrības locekļiem 10% atlaide.
    • Tiem, kuri saņēmuši apstiprinājumu par Vadības nau-hau modeļa ieviešanu uzņēmumā pēc 2015.gada 25.septembra, ir 25% atlaide.
    • Atlaide grupai no viena uzņēmuma – katram piektajam grupas pārstāvim ieeja brīva.

    Konferences valoda — krievu.

    Vairāk informācijas: business-conference.eu

    WISE 5. konference Baltijas valstu biznesa īpašniekiem

    Uzziniet, kā īpašniekam attīstīt savu biznesu un iegūt arvien vairāk iespēju arī apstākļos, kad palielinās nodokļi un ekonomika ir nestabila, piedaloties mūsu rīkotajā WISE-Baltija piektajā - jubilejas konferencē, 2016.gada 12.-13.martā, viesnīcā ISLANDE HOTEL.

    Mēs pametīsim glābšanas riņķi Baltijas valstu mazā un vidējā biznesa īpašniekiem un iemācīsim viņiem, kā radīt uzticamu un efektīvu pārdevēju - profesionāļu komandu!

    Konferences galvenā tēma - Pārdošanas vadība. Kā attīstīt uzņēmumu spiedīgos finanšu apstākļos

    Piesakieties jau šodien!

    Telefoniski: +371 20619707, +371 27757060

    E-pastā: conference@wise.lv

    Vairāk informācijas mājaslapā: www.business-conference.eu

    Ceturtā Baltijas WISE konference. Īss konferences apskats

     14.-15. martā viesnīcā „Islande Hotel”, kas atrodas Daugavas krastā pašā Rīgas centrā, norisinājās ceturtā Baltijas WISE konference uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem. Konferenci organizēja Baltijas WISE uzņēmēju asociācija (Starptautiskās WISE asociācijas pārstāvniecība Baltijā) un Pirmā Baltijas Habarda vadības koledža. Konferences 2 dienās tika apskatīti dažādi antikrīzes, pārdošanas aspekti un klientu aiziešanas novēršanas aspekti, pārdevēju darba organizācijas saistību ar uzņēmuma efektivitātes palielienāšanos. Konferencē piedalījās vairāk nekā 60 cilvēki no 6 valstīm: Latvijas, Lietuvas, Krievijas, Ukrainas, Spānijas un Kirgīzijas.

    Uzņēmēju asociācijas WISE mērķis – palīdzēt uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem gūt lielākus panākumus. Lai šo mērķi realizētu, asociācija organizē bizness konferences, kuru dalībnieki, no vienas puses iegūst vērtīgu informāciju par uzņēmuma vadību ar Hubbard Management System. No otras puses - tā ir iespēja iepazīties ar citiem uzņēmumu īpašniekiem un vadītājiem, iegūt jaunus kontaktus, apmainīties ar vadības, sarežģītu situāciju pārvarēšanas pieredzi, apmainīties ar panākumiem šīs sistēmas pielietošana. Konferenci atklāja WISE Baltija čartera komitejas priekšsēdētājs Aleksandrs Konstantinovs, kurš novēlēja visiem klātesošajiem iegūt pēc iespējas vairāk informācijas un panākumu no šī 2 dienu foruma.

    Kā pirmais lektors uzstājās uzņēmuma “Ekocentrs” dibinātāja Jeļena Kordževa, kura semināra jautājumus veltēja tam kur un kā atrast produktīvus darbiniekus un veiksmīgus pārdevējus. Apskatītā tēma guva lielu konferences dalībnieku interesi. Lektore šo apjomīgo un nopietno tēmu izklāstīja viegli, ar humoru un saprotami ikvienam dalībniekam.

    Tālāk vārds tika dots NVS un Baltijas valstu WISE asociācijas pārstāvei Annai Zadorožnai. Viņa pastastīja klātesošajiem par to, kā radās Asociācija WISE, kas ir Hubbard Managment System un kāda ir šīs sistēmas atšķirība no citām vadības sistēmām, kā arī par WISE biedrības priekšrocībām, asociācijas mērķiem un uzdevumiem.

    Kā nākamais uzstājas Pirmās Baltijas Habarda koledžas direktors Aloizs Taraņuks. Viņš īsi pastastīja par Habard-koledžu , par apmācības priekšrocībām, iepazīstināja ar koledžā pieejamiem kursiem un treniņiem, kuri nepieciešami jebkuram uzņēmējam un vadītājam augstu mērķu un panākumu sasniegšanai savā biznesā.

    Vēlāk uzstājās biznesa vadības WISE konsultants Andrejs Kruglovs. Šī nav viņa pirmā uzstāšanās Rīgā un, kā vienmēr, tas radīja lielu interesi. Šoreiz seminārs bija veltīts “Centrālo Failu” tēmai – instrumentam, kas spēj pacelt organizāciju jaunā līmenī Tāpat tika apskatīti klientu lojalitātes un pareizu pieeju darbā ar tiem jautājumi. Kruglova kungs, kā vienmēr, piesaistīja ar savu harizmu un profesionalitāti.

    Konferences starplaikos un kafijas pauzēs dalībnieki neformālā gaisotnē iepazinās, apmainījās ar informāciju, dalījās veiksmē un pieredzē.

    Konferences otrā diena bija ne mazāk aktīva un vērtīga. Diena sākās ar biznesa trenera un kompānijas “Practicum Group” vadītāja Evgenija Kotova semināru “Antikrīzes pārdošanas vadība”. Publika Evgeniju jau iemīlēja no pirmās minutēs. Viņa uzstāšanās bija pilna ar jautriem piemēriem, lielu daudzumu jaunas informācijas, kas tika izklāstīta viegli un saprotami katram. Lektors pastāstīja par galvenajām kļūdām, ko vadītāji pieļauj nonākdami “grūtos laikos”, pieminēja par virzīšanas nozīmīgumu, kā arī detalizēti tika apskatīta darbinieku motivācijas tēma. Uzstāšanas caurstrāvoja praktiski piemēri, kas palīdzēja publikai labāk uztvert jauno informāciju.

    Pēc tam norisinājās biznesa treniņš “Pircēja izpratnes komponenti” ko vadīja Pirmās Baltijas Habarda koledžas direktors Aloizs Taraņuks. Aloizs īsi pastāstīja par treniņu un tā norises kārtību. Kā rezultātā konferences dalībnieki sadalījās pa 2 pārī un aktīvi veica visus nepieciešamos vingrinajumus. Veicot šos vingrinājumus dalībniekiem bija iespēja uzreiz pielietot jaunās zināšanas praksē ar lielaku efektivitāti.

    Konferences noslēgumā – jau tradicionāli Baltijas WISE konferencēm – Apaļais galds, ko vadīja burvīgā Olga Kotova. “Practicum Group” konsaltinga departementa direktore.

    Kā Apaļā galda eksperts, tika uzaicināts – Evgenijs Kotovs. Tēma - “Pārdošanas daļa” radīja lielu interesi un daudz komentāru, jautājumu un atsaucības no zāles. Jautājumu apspriešana bija ļoti aktīva. Negaidot konferences dalībnieki arī šeit guva daudz vērtīgu padomu, rekomendāciju, pieredzes, kā arī vēllabāk viens otru iepazina.

    Divu dienu intensīvā darba laikā Ceturtās Baltijas WISE konferences dalībnieki ieguva milzīgu noderīgas informācijas daudzumu, jaunus biznesa kontaktus un vēlmi visu sadzirdēto un saklausīto pielietot savā darbā! Draudzīgu aplausu pavadībā konferences organizatori saņēma pateicības no WISE asociācijas! 

    Piedāvājam Jūsu uzmanībai, vienu no konferences panākumu stāstiem”Es noteikti zinu, ka iegūto informāciju izmantošu darbā, veicot virkni auksto zvanu un gūstot nevis 40% “jā” un pirkumu, bet 90%. (10% atstāju uz tiešām objektīviem iemesliem- slēgta iestāde, utl.) Tāpat tā noderēs pārrunās ar klientiem, kuri atteica sadarbību pirms gada – tagad būs man jāpiekrīt sadarboties!", - Vita

    Piedāvājam Jūsu uzmanībai IV Baltijas WISE konferences programmu, kura notiks jau rītdien!

    Uzziniet vairāk nospiežot uz attēla.

    1 2 3 4 5 6 7 8