Ņšåņü˙ Įąėņčéńźą˙ źīķōåšåķö˙ WISE

WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs

    Ceturtā Baltijas WISE konference notiks 14. un 15. martā Rīgā, viesnīcā „Islande Hotel”.  Ierašanās un apmešanās viesnīcā (ārzemju viesiem un ārpus Rīgas viesiem) — no 13. marta. 

    Savu dalību konferencē var pieteikt, aizpildot īpašu reģistrācijas formu mājas lapā, kā arī piezvanot pa tālruņu numuriem:+371 20619707, +371 27757060 vai uzrakstot uz e-pasta adresi conference@wise.lv.

    KONFERENCES DALĪBAS MAKSA:

    Laika posms:

    • No 1. janvāra - 270 EUR
    • No 1. marta - 300 EUR

    Dalības maksā ietilpst gan pati konference, gan visi izdales materiāli, kā arī pusdienas un kafijas pauzes.

    ATLAIDES (nesummējas):

    • Atlaide WISE biedriem — 10%.
    • Viena uzņēmuma darbiniekiem:
    • Atlaide, pērkot otro biļeti — 5%.
    • Atlaide, pērkot trešo biļeti — 10%.
    • Atlaide, pērkot ceturto biļeti — 15%.
    • Atlaide, pērkot piekto biļeti un nākamās — 20%.

    Konferences valoda — krievu.

    Ceturtā ikgadējā Baltijas WISE konference

    Konferences tēma: Sistemātiska pieeja pārdošanām vai arī — kā nodrošināt ienākumu kāpumu jau tagad? 

    Šajā konferencē jūs saņemsiet atbildes uz ikviena vadītāja svarīgākajiem jautājumiem, tādiem kā:
    • Kāpēc pārdošanas apjomus nosaka īpašnieks?
    • Ko īpašniekam vai direktoram vajadzētu zināt par pārdošanas sistēmas izveidošanu uzņēmumā?
    • Kādiem vajadzētu būt pirmajiem īpašnieka vai vadītāja soļiem, lai vairākkārtīgi palielinātu pārdošanas apjomus?
    • Kāda informācija ir nepieciešama vadītājam, lai pārliecinoši palielinātu pārdošanas apjomus?
    • Kādi dati vajadzīgi vadītājam, lai radītu jaunu klientu plūsmu?Pārdošanas nodaļas izvietojums jūsu uzņēmuma vadības sistēmā.
    • Kas un kāpēc jāzina darbiniekam par pārdošanas nodaļas mijiedarbību ar citām uzņēmuma nodaļām.
    • Zemu pārdošanas apjomu noslēpums.

    Jūs konferences ietvaros sagaida:

    • Lektoru — profesionālu pārdevēju, kuri atzinīgi novērtēti starptautiskā mērogā, uzstāšanās.
    • Reāli piemēri un pieredze, kuru var pārņemt un ātri ieviest, no uzņēmumu vadītājiem, kuri izmantot WISE tehnoloģiju.
    • Praktiskie uzdevumi, izskatot reālus gadījumus. Reālas problēmas un to risinājumi, kas jau ir pārbaudīti praksē.
    • Iespēja dalīties ar savu viedokli un paskatīties uz savu uzņēmumu it kā no malas.
    • Turklāt jūs gaida jaunas iepazīšanās un saskarsme ar citiem uzņēmējiem, kā arī iespēja atpūsties no ikdienas rutīnas un gūt praktisku labumu un iedvesmu savas uzņēmējdarbības turpmākajai attīstībai! 

    Video-rullīte ar spilgtākajiem momentiem no Otrās Baltijas WISE konferences

    Piedāvājam Jūsu uzmanībai video-rullīti ar spilgtākajiem momentiem no Otrās Baltijas WISE konferences!

    Otro konferences dienu svinīgi atklāja Eiropas WISE biroja vadītājs Pauls Storfers, pēc kuru savu uzstāšanos sāka jaunais profesionālis un speciālists uzņēmējdarbības veicināšanā internetā Eduards Murujevs. Šajā seminārā viņš pastāstīja par pastāvošajiem un efektīvajiem reklāmas, mārketinga stratēģijas un Interneta izplatīšanas likumiem, kuri spēj palīdzēt uzņēmumiem uzplaukt pastāvošajā ekonomiskajā situācijā. Eduards burtiskā veidā nodemonstrēja, cik viegli var izmantot Youtube kanāli izplatīšanai un kā tas darbojas. Viņš iedvesmoja daudzus konferences dalībniekus izmantot Internetu savas uzņēmējdarbības veicināšanai. Viena no dalībniecēm Olga Šokela dalījās ar saviem iespaidiem par šo semināru: «informācija par aktivitātēm Internetā bija ļoti noderīga, es atklāju jaunas iespējas biznesa attīstībai, kā arī saņēmu ļoti vērtīgu informāciju par uzņēmuma iekšējo sabiedrisko attiecību nozīmi un sapratu, ka vajag sākt darboties. Šķiet, nepieciešama turpmākā apmācība, jo apstāšanās nav iespējama, nākas meklēt jauno un pielietot to, kas jau ir saņemts!».

    Par konferences intrigu kļuva «Apaļais galds», kuru vadīja Natālija Moroza. Pie šī galda no vienas puses atradās mārketinga guru Eduards Murujevs un Anna Krumholce un sabiedrisko attiecību virtuozi - Andrejs Kruglovs, Jeļena Kordževa un Jevģēnija Suhareva. Cīņu uzturēja konferences dalībnieki, uzdodot «Apaļā galda» lektoriem dažādus provokatīvus jautājumus. Galu galā gan zāle, gan lektori sadalījās divās dažādās grupās un rezultātā nonāca pie secinājuma, ka gan mārketings, gan SA ir vienādi svarīgas biznesa attīstībai.

    Otrās Baltijas WISE konferences dalībnieki pateicas visiem konferences viesiem par dalību šajā zīmīgajā notikumā, kā arī vēlas izteikt pateicību visiem organizatoriem un viesnīcas “Islande” darbiniekiem par palīdzību konferences norisē.

    Mēs priecājamies, ka Baltijas WISE konference ir pārtapusi par tradīciju! Pateicamies Jums par to un priecāsimies Jūs redzēt nākamajā konferencē!

    Plaukstiet un zeliet!

          Kādēļ ir vajadzīgas līdzīgas konferences?

          Mūsdienu pasaulē katrs veiksmīgs uzņēmējs cenšas iet līdzi laikam, attīstot un veicinot savu biznesu. Tai pat laikā katram uzņēmējam rodas jautājums, kā sasniegt panākumus? Kā iegūt visjaunākās zināšanas?! Vai ir vērts dalīties pieredzē ar domu biedriem? Kā visīsākā laikā sākt piesaistīt jaunus klientus?! Visiem šiem jautājumiem ir viens gudrs risinājums.

        Starptautiska uzņēmēju asociācija WISE dod atbildes uz jebkura uzņēmēja jautājumiem, kā rezultātā veicina organizācijas un vadības problēmu risināšanu uzņēmumā. WISE apvieno uzņēmējus, kuri savā biznesā un darbā izmanto administratīvo tehnoloģiju, kuru ir izstrādājis L.Rons Habards.

        Latvijā jau trešo gadu notiks Baltijas WISE konference uzņēmējiem, kura apvienos dažādu valstu uzņēmējus un spīkerus. Viens no galvenajiem konferences pasākumiem būs dalībnieku diskusija “Apaļais galds”, kur uzņēmējiem būs iespēja dalīties savā pieredzē, uzklausīt citu speciālistu viedokli, kā arī tuvāk iepazīties ar citiem konferences dalībniekiem.

        Vēl vairāk, dalībnieki iegūt neaizvietojamas zināšanas un tādus instrumentus, kurus viņi varēs efektīvi izmantot savā darbā. Bez tam viņus sagaida daudz citu patīkamu pārsteigumu.

         WISE konference – tā ir ļoti laba iespēja iegūt jaunas ziņas par vadības tehnoloģiju no starptautiska mēroga spīkeriem.

    1 2 3 4 5 6 7 8