Ņšåņü˙ Įąėņčéńźą˙ źīķōåšåķö˙ WISE

WISE Baltijas
Uzņēmēju klubs
     
    Otrā WISE Baltijas konference ir norisinājusies veiksmīgi!

    Mēs pateicamies visiem dalībniekiem un lektoriem par piedalīšanos, emocijām un atsauksmēm!

    Plaukstiet un zeliet! Plaukstiet un zeliet!

     Precīzi instrumenti biznesa virzīšanai, izmantojot Internetu.

    Virzīšana BEZ ROBEŽĀM!


    Vai gribat palielināt ienākumus?

    Vai gribat, lai par jūsu produktu uzzina MILJONIEM cilvēku?

    Vai gribat saņemt NĀKOTNES produktu virzīšanas instrumentus?

     

    Lektors: Eduards Murujevs (Rīga, Latvija)

    Seminārā pastāstīšu jums par iedarbīgiem un efektīviem REKLĀMAS LIKUMIEM UN MĀRKETINGA STRATĒĢIJĀM, kuras ļauj uzņēmumiem plaukt esošajā ekonomiskajā situācijā. 2014. gadā Latvija pievienojas eiro zonai, bet tas nozīmē vienu – ir jāpalielina un jāpilnveido informācijas, reklāmas un produktu pūsma, tas palīdzēs pārvarēt visas tirgus izmaiņas. ”

    Jūs uzzināsiet:

    • Kā īpašnieks var ātri TIKT SKAIDRĪBĀ par produkta virzīšanu internetā.

    • Kā vadītājs var KONTROLĒT izplatīšanu internetā.

    • Kādi instrumenti ir JĀLIETO produkta virzīšanas speciālistam.

    • Kas ir virzīšanas instrumentu efektivitātes pamatā.

        

    Vecās reklāmas metodes vairs NEDARBOJAS!

    Virzīšana internetā nepazīst robežu!

    «Redzēsimies 10.-11. augustā II Baltijas WISE konferencē!»

    Eduards Murujevs

    Otrajā Baltijas WISE konferencē Eduards Murujevs stāstīja par to, kādas ir iespējas virzāt produktu, izmantojot internetu.

    Eduards Murujevs sniedza piemērus un noteiktus informācijas izplatīšanas tīkla likumus. Mēs gribam piedāvāt jūsu uzmanībai linkus un materiālus, kuri var jums palīdzēt izplatīt savu ideju vai produktu vislabākajā veidā.  

    Noderīgu video portālu saraksts:

    https://video.yandex.ru  www.Rutube.ru , www.blip.tv , www.dailymotion.com , www.flixya.com , 

    video.yahoo.com , www.guba.com , www.metacafe.com , www.revver.com , www.veoh.com ,

    www.vimeo.com , https://video.yahoo.com , https://video.yandex.ru , www.Rutube.ru , 

    www.blip.tv , www.dailymotion.com , www.flixya.com , www.guba.com , www.metacafe.com , 

    www.revver.com , www.veoh.com , www.vimeo.com .

    Noderīgu foto portālu saraksts:

    http://submit.shutterstock.com

    http://www.istockphoto.com/?refnum=Tatiana53 

    http://www.dreamstime.com 

    http://www.bigstockphoto.com/?refid=Y5f4AnYbMu  

    http://www.agefotostock.com/age/en/Default.aspx 

    http://www.alamy.com 

    http://www.sxc.hu

    Šādi sociālie tīkli:

    http://www.flickr.com и http://instagram.com

     

    Plaukstiet un zeliet! 

     

    Vai vēlaties uzzināt, kā panākt uzņēmuma attīstību, izmantojot to, kas šobrīd Latvijā, kā šķiet, tiek pasniegt augstskolās, tomēr reālajā dzīvē atrodas vēl "bērna autiņos"?

    Baidos, ka pat ne autiņos un ne pamperos, pie tam šķiet, ka šī joma ir kā nemīlēts ārlaulības bērns.

    Mans uzņēmums pārdod ne tikai nekustamos īpašumus, bet arī dažādus biznesus. Īpašnieks ir izveidojis kaut ko labu, bet bieži vien vēlāk nemāk panākt, lai šī ideja strādā ilglaicīgi. Tāpēc viņam jāpārdod savs garadarbs.

    Ķīniešu parunā teikts: "Atvērt veikalu ir viegli, bet turēt to atvērtu ilgu laiku - ārkārtīgi sarežģīti." Turpmāk ar to jānodarbojas pastāvīgi, lai bizness pastāvētu ilgi un gūtu panākumus. Īpašnieks, kā likums, māk saražot savu produktu, tomēr nezina, kā to izplatīt un radīt pieprasījumu pēc savām precēm tirgū.

    Uzvar šajās sacensībās nevis tas, kurš tik tiešām rada labāko, bet gan tas, kurš pirmais atvēra muti un pateica, ka viņam ir labākā prece.

    Šogad konference tiek pilnībā veltīta mārketinga un SA, kaut uzņēmējdarbība patiesībā ir sakārtota sistēma, kurā tiek izmantoti daudzi instrumenti.

    Man savā laikā pašai nācās nopietni pievērsties mārketinga jautājumiem. Lieta tāda, ka es ilgu laiku maksāju savam mārketinga speciālistam bargu naudu. Tomēr rezultāta kā nebija, tā nebija. Situācija izveidojās līdzīga Tibetes lūgšanu bungām. Mūki cenšas, sit pa bungām, tomēr Tibetas ekonomikā tas nerada nekādas izmaiņas. Bet cilvēki tak cenšas!

    Es tik tiešām pati pilnībā iedziļinājos šajā jautājumā. Rezultātā, tagad Yandex meklētājs, kas ir bezkaislīga mašīna, uzrāda, ka mans uzņēmums ieņem 8.vietu pasaulē starp tām kompānijām, kuras pārdod nekustamo īpašumu Latvijā. Manus rakstus ir pārpublicējuši 38 mēdiji, un manas idejas tiek uzskatītas par vērtīgām. Tātad šī tehnoloģija darbojas. Pareiza instrumentu pielietošana izpaudīsies klientu plūsmā.

    Pareizu instrumentu izmantošanu var salīdzināt ar biljarda spēli. Nemākulīgs spēlētājs ar grūtībām nomērķē, lai vienkārši trāpītu pa bumbiņu, bet profesionālim nav nepieciešamības "mērķēt", viņš veido spēles stratēģiju, aprēķinot, kā ar vienu sitienu izripināt bumbiņas pa galdu tādā veidā, lai tās vēlāk būtu viegli iesist un vinnēt spēli. Tā ir profesionāļa pieeja, kamēr visi pārējie vienkārši haotiski sit pa bumbiņām.

    Stratēģijatā ir noteiktu soļu secība, un, ja tie ir zināmi, tad lietas notiek viegli un veiksmīgi. Stratēģiju var skaidrot arī kā darbību kopumu, kas noved pie rezultāta. Mans mērķis - nevis sist pa bungām, bet veikt tieši tās darbības, kas novedīs pie panākumiem.

    Es dodu šos instrumentus pareizā secībā tā, lai tos varētu viegli saprast un pielietot praksē. Es vēlos dot iespēju konferences dalībniekiem izmēģināt tos praksē - bet vēlāk izlemt, vai uzņēmējam vai vadītājam šis instruments tiešām ir vajadzīgs. Galu galā, vadītāja uzdevums ir ne tikai vadīt rutīnas darbību uzņēmumā, bet arī dot tam virzienu ilglaicīgai attīstībai.

    Otrās Baltijas Wise konferences spīkere -  Jeļena Kordževa,

    uzņēmēja ar 20 gadus ilgu pieredzi, kompānijas « EKOCENTRS» īpašniece, dzīvojamā kompleksa «Imantas Pērle» izveidotāja, valdes priekšsēdētāja nekustamo īpašumu profesionāļu asociācijā «ASPRO», licenzēts WISE konsultants, pirmā Latvijas nekustamo īpašumu darījumu kataloga «Точка отсчета» (Atskaites punkts) autore, prēmijas « За вклад в развитие риелторства в России» (Par ieguldījumu Krievijas mākleru darbības attīstībā )laureāts

    10.—11. augustā norisinājās grandiozs notikumsOtrā Baltijas WISE konference, kuru tika noorganizēta vadītājiem un uzņēmējiem. Šajā konferencē tika apskatītas tādas aktuālas tēmas kā mārketinga un sabiedriskās attiecības. Konference notika Rīgā - četru zvaigžņu viesnīcā “Islande”.

    Baltijas WISE konference jau notiek otro gadu un tajā uzstājas starptautiska līmeņa uzņēmēji un konsultanti. Šajā gadā konference apvienoja apmēram 60 cilvēkus no dažādām valstīm, iekļaujot Latviju, Lietuvu, Ukrainu, Krieviju un Dāniju. Viens no nozīmīgākajiem lektoriem bija NVS WISE biznesa konsultantu asociācijas prezidents Andrejs Kruglovs. Viņš izjauca laika robežas un izveidoja patiesu ceļojumu no industriālā laikmeta uz postindustriālo, parādot galvenās šo laiku problēmas un sniedzot precīzus instrumentus mūsdienu uzņēmējdarbības attīstībai! Viena no konferences dalībniecēm Velta Krīvmane dalījās ar sekojošiem iespaidiem: «manuprāt, Andreja Kruglova uzstāšanās bija tiešām veiksmīga. Viņš sniedza izpratni par vēsturiskajiem apstākļiem un pārmaiņām mūsdienās, kas atbrīvo no neapjausto domu slēdzienu par vietu un laiku izraisītās muļķības, kas noveda pie postindustriālā laikmeta. Tas dod iespēju darboties efektīvāk».

    Goda viesu vidū bija arī NVS WISE prezidente Jevģēnija Suhareva, kura pastāstīja gan par WISE asociāciju, gan ar tās saistības ar L. Rona Habarda vadības sistēmu. Viņa nodemostrēja, kā vadības tehnoloģija maina un uzlabo uzņēmēju biznesu ar konkrētu un iedvesmojošu piemēru palīdzību. Protams, ka konferences laikā uzstājās arī lektori no Latvijas. Tādi kā Jeļena Kordževa - plaši zināmā darījumu sieviete un rakstniece dalījās ar savu pieredzi un kolosāli plašo piemēru skaitu par to, kā gūt panākumus tādās no pirmā acu uzmetiena sarežģītās jomās kā mārketings, sabiedriskās attiecības un reklāma. Viena no konferences dalībniecēm dalījās ar saviem iespaidiem par J. Kordževas uzstāšanos: «J. Kordževatā ir sieviete, kura vada nekustamo īpašumu kompāniju jau 15 gadus. Viņa tiešām ir uzskatāms piemērs, kuram gribas līdzināties. Jeļena deva ne tikai jaunu informāciju, bet arī lika daudziem atcerēties par labi aizmirstām vecām patiesībām. Pats galvenais - viņa nevis vienkārši pastāstīja par to, ko zina un lasa, bet gan deva visu to pieredzi, kas tika izmantota viņas kompānijā!!!» — Jūlija Orzula

    1 2 3 4 5 6 7 8